| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

از سوی احمد مبلغی صورت گرفت؛


انتخاب و معرفی سردبیر مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی

دکتر حسن بشیر از چهره‌های سرشناس حوزه رسانه و ارتباطات و دانشیار دانشگاه به عنوان «سردبیر مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی» انتخاب شد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط‌ عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد مبلغی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، دکتر حسن بشیر از چهره‌های سرشناس حوزه رسانه و ارتباطات و دانشیار دانشگاه به عنوان سردبیر مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی دانشگاه انتخاب شد.

 

مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی به صاحب امتیازی دانشگاه مذاهب اسلامی، مدیر مسئولی دکتر احمد مبلغی رئیس دانشگاه و سردبیری دکتر حسن بشیر دانشیار و عضو هیئت علمی دانشگاه و با همکاری و همفکری اندیشمندان، صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه منتشر خواهد شد.

 

حکم انتصاب دکتر حسن بشیر برای سردبیری مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی دانشگاه مذاهب اسلامی به شرح ذیل می‌باشد:

 

 

فاضل ارجمند؛ جناب آقای دکتر حسن بشیر

 

 باسلام و تحیت؛

 

نظر به تعهد، سطح دانش و سوابق ارزشمند پژوهشی حضرتعالی، موجب امتنان خواهد بود که دانشگاه مذاهب اسلامی از توان و ظرفیت علمی آن استاد محترم به عنوان سردبیر مجله مطالعات آینده‌پژوهی امت اسلامی بهره‌مند گردد.

 

امید است ضمن قبول این مسئولیت، با حضور مستمر و مفید خود در جلسات و نیز نگارش و داوری مقالات و به کارگیری هیأت تحریریۀ توانا و مسلط به مبانی علمی، موجبات اعتلای هر چه بیشتر جایگاه این نشریه را فراهم سازید.

 

دوام توفیقات شما را از درگاه خداوند متعال خواستارم. دکتر احمد مبلغی رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی

 

  گفتنی است دکتر حسن بشیر عضو محترم هیئت امنای دانشگاه مذاهب اسلامی، دانشیار دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر گروه ارتباطات و دین در مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع) بوده و ریاست دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات و  سردبیری دوفصلنامه علمی- پژوهشی دین و ارتباطات  این دانشگاه از جمله سوابق مدیریتی وی در حوزه آموزش و پژوهش است. دکتر بشیر همچنین از سال ۱۳۸۰ تا ۱۳۸۴ مدیریت آکادمی آکسفورد برای تحصیلات عالی در شهر آکسفورد انگلستان را بر عهده داشته است.

 

انتهای پیام/

کد خبر : 25242
تاريخ ثبت خبر : 15 تیر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:21
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)