| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


اقتصاد اسلامی پنجاه و هفت شماره ای شد

پنجاه و هفتمین فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد اسلامی با مقالاتی همچون تعریف و روش کشف مذهب اقتصادی و ارزیابی انتقادی رویکردهای موجود در هستی شناسی پول منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طلیعه ؛ پنجاه و هفتمین فصلنامه علمی ـ پژوهشی «اقتصاد اسلامی» به همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.

 

 بنابراین گزارش، تعریف و روش کشف مذهب اقتصادی اسلام نوشته سیدحسین میرمعزی، طراحی مدل حکمرانی خوب بر اساس نامه مالک اشتر و مقایسه آن با اصول حکمرانی خوب بانک جهانی به قلم محمدرضا یوسفی شیخ رباط و فهیمه بابایی و برابری یا انصاف: شواهدی از بازی های اقتصاد رفتاری نوشته حبیب انصاری سامانی و اسمعیل ابونوری از جمله مقالات این شماره است.

 

همچنین، تحلیل الگوی اقتصادی آیت الله شاه آبادی به قلم احمدعلی یوسفی، ارزیابی انتقادی رویکردهای موجود در هستی شناسی پول؛ ارائه تفسیری بدیل نوشته حسن سبحانی و حسین درودیان، بررسی قرارداد مشارکت مدنی بانک مرکزی از دید قواعد فقهی به قلم محمدنقی نظرپور و فرشته ملا کریمی و نمایه عناوین مقالات، موضوعی و پدیدآورندگان فصلنامه اقتصاد اسلامی (شماره ۵۳ ـ ۵۶) به کوشش حسین غفورزاده نیز در این شماره به چشم می خورد.

 

منبع : شبستان 

 

انتهای پیام /

کد خبر : 10202
تاريخ ثبت خبر : 25 شهریور 1394
ساعت بارگزاری خبر : 09:50
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)