| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی؛


اعلام فراخوان هفدهمین جشنواره ملی پایان‌نامه سال دانشجویی

هفدهمین جشنواره پایان‌نامه سال دانشجویی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، فراخوان هفدهمین جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی از سوی سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی اعلام شد.

 بخش اصلی این جشنواره شامل ۶ گروه علوم پایه، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری، فنی و مهندسی، علوم پزشکی و دامپزشکی و علوم انسانی است و در بخش ویژه نیز پایان نامه های نگارش شده با موضوع های اقتصاد مقاومتی ، معماری و شهرسازی اسلامی ، طراحی مد و لباس ایرانی- اسلامی ، فرهنگ عمومی و آسیب های اجتماعی ، تجاری سازی دانش و فناوری های نوین و مطالعات فرهنگی (فرهنگ  دانشگاهی ، سیاستگذاری فرهنگی ، فرهنگ و مدیریت جهادی ) پذیرش می شوند .
پایان نامه های برگزیده این دوره از جشنواره همچون ادوار گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشور مورد تقدیر قرار می گیرند ، ضمن اینکه برگزیدگان امکان حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات دفاع سه دقیقه ای از پایان نامه (۳MT ) را خواهند داشت .
فرایند اجریی دومین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه ای که به ابتکار دبیر خانه جشنواره ملی پایان نامه سال دانشجویی از سال گذشته کلید خورده ، طی فراخوانی آغاز شده و قرار است این مسابقات امسال در  9 استان کشور اجرا شود.
دانشجویان و طلابی که طی سال‌های ۱۳۹۵ تا پایان شهریورماه سال جاری در مقطع کارشناسی ارشد یا دکتری دانشگاه ها و یا سطوح معادل آن در حوزه‌های علمیه از پایان نامه خود دفاع کرده اند ، می‌توانند از اول مهر تا ۱۵ آذرماه با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.isba.ir و تکمیل پرسشنامه الکترونیک و بارگذاری نسخه الکترونیک پایان نامه خود نسبت به ثبت نام در جشنواره اقدام نمایند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اطلاع رسانی www.isba.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۹۵۲۷۲۷ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/

کد خبر : 53532
تاريخ ثبت خبر : 1 مهر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:15
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)