| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

یادداشتی از سیداحمد غفاری؛


اتمام مدیریت خسروپناه و راهی هموار برای مدیریت جدید حکمت و فلسفه

خسروپناه در مدت تقریباً هفت سال مدیریت بر مؤسسه حکمت، خدمات فراوانی به یادگار گذاشت؛ صاحبان انصاف، سخت‌کوشی او را در سامان‌دهی به امور، تحسین می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی طلیعه، متن زیر یادداشتی از سیداحمد غفاری عضو هیئت علمی مؤسسه حکمت و فلسفه ایران است که در ادامه می خوانید؛

در مدیریت، قانونی وجود دارد که هر آغازی سرانجام دارد، و آنچه برای یک مدیر، شایسته و الزامی است، قدر دانستن فرصت مدیریت و انجام اقدامات مصلحانه و در خور تقدیر است.

اتمام مدیریت استاد خسروپناه بر مؤسسه حکمت و فلسفه ایران، مستثنی از این اصل نیست؛ وی در مدّت تقریباً هفت سال مدیریت بر مؤسسه حکمت، خدمات فراوانی به یادگار گذاشت؛ صاحبان انصاف، سخت‌کوشی او را در سامان‌دهی به امور، تحسین می‌کنند، و البته سخت‌گیری‌هایش نسبت به حضور و موظفی اعضای هیئت علمی، در همین راستا ارزیابی می‌شود.

در یادداشت گذشته، ابعادی از خدمات استاد خسروپناه را متذکر شده‌ام.  فقط یک نمونه از آن را مجددا یادآور می‌شوم که در مدّت حضور استاد خسروپناه در سمت ریاست مؤسسه و با همکاری صادقانه معاونت های پژوهش و اداری، از میان ۱۸۳ اثر منتشره در کل سنوات تشکیل این مؤسسه فاخر از ابتدای تأسیس تاکنون، ۱۳۵ کتاب مربوط به دوره مدیریتی جدید است، و هم اکنون، دهها طرح پژوهشی داخلی و خارجی در این مؤسسه، در حال انجام یا آماده انتشار است.

یکی از نکات مهم در دوران مدیریت استاد خسروپناه، احترام به پیشکسوتانِ خدمتگزار به مؤسسه است؛ وی در ابتدای ورود به مدیریت مؤسسه، از مدیر پیش از خود، استاد دکتر اعوانی، و سایر بزرگانی که کرسی تدریس در مؤسسه داشتند، خواهش کرد تا تدریس خود را ادامه دهند. و همین، سبب شد که کرسی تدریس اساتید محترم، آقایان دکتر اعوانی و دینانی و محقق داماد، از گرم ترین مجالس امروزین دروس فلسفه و عرفان در تهران محسوب شود.

جناب آقای دکتر غلامرضا ذکیانی در شرایطی به مدیریت مؤسسه حکمت نائل شده است، که مسیر نیل به موفقیتهای فراوانِ پیش رو، فراهم و هموار شده است، و با توسل به عنایت الهی و با توجّه به خصلت بی‌آلایگی و پشتکار که همگان از او سراغ دارند، و با توجه به علقهٔ‌خاطرش به منطق و حکمت اسلامی، می‌تواند در تعالی و پیشرفت این مؤسسه، گام‌های بلندی بردارد.

برای جناب آقای دکتر ذکیانی، دعای موفقیت و بهروزی و تأیید الهی می‌کنم.

انتهای پیام/

کد خبر : 79031
تاريخ ثبت خبر : 28 دی 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:10
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)