| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

برگزار می شود:


آیین نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ»

کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» نوشته حسین سروقامت، یکشنبه 27 مهر با حضور حجج اسلام والمسلمين دکتر محمدصفر جبرئیلی، مسعود حیدری نیک و نویسنده اثر، دکتر حسین سروقامت در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش طلیعه؛  گروه سنت‌های حوزوی و آداب طلبگی مرکز پژوهش‌های جوان پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، نشست نقد و بررسی کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» جدیدترین کتاب حسین سروقامت را با حضور حجج اسلام دکتر محمدصفر جبرئیلی و مسعود حیدری نیک به عنوان منتقد و حجت‌الاسلام محمدحسین پورامینی به عنوان دبیرعلمی نشست، برگزار می‌کند.

این نشست از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح، روز یکشنبه ۲۷ مهر در تالار معرفت پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در قم، خیابان پانزدهم خرداد، شاه سید علی، خیابان شهید میثمی برگزار می‌شود و حضور در آن برای تمامی مخاطبان آزاد است.

کتاب «شرط بلاغ؛ چهل کلید طلایی در مدیریت تبلیغ» به تازگی با شمارگان ۲۰۰۰ نسخه، ۱۹۰ صفحه و بهای ۸۰۰۰ تومان از سوی کانون اندیشه جوان وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با شمارگان منتشر شده است.

نویسنده در این کتاب به طرح بایدها و نبایدهایی در دنیای تبلیغ پرداخته و با ذکر شواهد و اسنادی از زندگی اخلاقی بزرگان دین و علمای شیعی، بهترین مدل تبلیغ را به مبلغان دینی و طلاب جوان ارائه می‌کند.

گفتنی است این گروه در طول فعالیت سه ساله خود، دو مجموعه کتاب طلبه و مهارتهای طلبگی در ۵۰ دفتر طراحی، نموده و در حال تولید آثار می باشد چهار کتاب راه طلبگی و سلوک طلبگی اثر استاد جواد محدثی و گرایش به معنویت اثر آیه‌الله استادی و کتاب شرط بلاغ بلاغ از مجموعه کتاب طلبه است که تاکنون منتشر شده است و در آینده نزدیک نیز ۲۰ دفتر از مجموعه مهارت‌های طلبگی به چاپ خواهد رسید.

کد خبر : 1907
تاريخ ثبت خبر : 22 مهر 1393
ساعت بارگزاری خبر : 21:36

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)