| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

در سالن همایشهای بین المللی صدا و سیما؛


همایش اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد آغاز شد

همایش اقتصاد مقاومتی، پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد صبح امروز چهارشنبه چهارم اسفندماه با حضور مسئولان و پژوهشگران حوزه اقتصاد مقاومتی کار خود را در سالن همایش های بین المللی صدا و سیما آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از ستاد خبری همایش اقتصاد مقاومتی؛ پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد، این همایش دقایقی پیش با سخنرانی دکتر موسی نجفی رئیس همایش آغاز شد.

نجفی در بخشی از سخنان خود گفت: اقتصاد مقاومتی ما را به اندیشه تحریم در دل نهضت بیداری اسلامی می رساند و می توانیم برای آن ریشه تاریخی قائل شویم.

وی ادامه داد: متاسفانه اقتصاد مقاومتی با دو آسیب روبروست: اول چشم انداز چپ و سوسیالیستی و ریاضتی و دوم چشم انداز لیبرال، اما قرائت ما متفاوت از این دو و بدون افراط و تفریط است و با چشم انداز بیداری و تمدن اسلامی به آن می نگریم.

وی افزود: برای ورود اندیشه اقتصاد مقاومتی به زندگی افراد باید فرهنگ سازی، مقدس سازی و هنر برای این مساله انجام شود.

همایش اقتصاد مقاومتی، پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد در ادامه برنامه های امروز خود با سخنرانی موسی حقانی دبیر علمی همایش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، عادل پیغامی عضو ارشد شورای علمی همایش، مجید تفرشی، مسعود درخشان، محمدحسن رجبی، قاسم پورحسن، محمد مهدی اسماعیلی، حجت الاسلام مهدی ابوطالبی برگزار می شود.

رونمایی از کتب و تقدیر از نفرات برتر همایش و ارائه مقاله های برتر بخش های دیگر همایش اقتصاد مقاومتی، پیوند فرهنگ، سیاست و اقتصاد را تشکیل می  دهند.

کد خبر : 42270
تاريخ ثبت خبر : 4 اسفند 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:01
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)