| امروز سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ |
سرخط خبرها:

توسط دفتر ارتباطات بین الملل؛


آغاز ثبت نام دوره بین‌المللی نقوش هندسی ایرانی ـ اسلامی

دفتر ارتباطات بین الملل، پس از برگزاری دو دوره بین المللی فلسفه هنر اسلامی با حضور بیش از 30 استاد دانشگاه، دانشجویان و هنرجویان خارجی، در آستانه برگزاری سومین دوره فلسفه هنر اسلامی، اقدام به برگزاری اولین دوره کارگاهی بین المللی با موضوع نقوش هندسی ایرانی ـ اسلامی می‌نماید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دفتر ارتباطات بین الملل، پس از برگزاری دو دوره بین المللی فلسفه هنر اسلامی با حضور بیش از ۳۰ استاد دانشگاه و دانشجویان و هنرجویان خارجی، در آستانه برگزاری سومین دوره فلسفه هنر اسلامی، اقدام به برگزاری اولین دوره کارگاهی بین المللی با موضوع نقوش هندسی ایرانی ـ اسلامی می‌نماید.

در این دوره شش روزه که در شهرهای قم و اصفهان برگزار خواهد شد، مدرسه اسلامی هنر میزبان اساتید و دانشجویان هنر و معماری از کشورهای ترکیه، امارات متحده عربی، سنگاپور، آمریکا و آلمان خواهد بود.

طبق روال دوره های گذشته، در این دوره نیز ظرفیت محدودی جهت ثبت نام دانشجویان ایرانی فراهم گردیده که متقاضیان می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در دوره ارسال نمایند و پس از برسی رزومه ها، با توجه به ظرفیت محدود، تعدادی از داوطلبین جهت شرکت در دوره انتخاب برگزیده خواهند شد.

معرفی دوره:

دوره بین المللی نقوش هندسی ایرانی اسلامی، در تاریخ یک مرداد ۱۳۹۷ در مدرسه اسلامی هنر افتتاح خواهد شد و در طول این دوره، شرکت کنندگان با بهره مندی از کارگاه های روش ترسیم نقوش هندسی که توسط استاد سعید شکوری برگزار خواهد شد، بهترین و صحیح ترین روش ترسیم این نقوش را فرا خواهند گرفت. همچنین با حضور در ابنیه تاریخی با بازدید از سبک سنتی معماری ایران و برسی گره های کار شده در این ابنیه، روش های کاربردی و خلاقانه ای برای استفاده از نقوش هندسی در معماری را خواهند آموخت.

این دوره شش روز به طول خواهد انجامید که ۲ روز آن در شهر مقدس قم و ۴ روز پایانی در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد و در پایان دوره، به شرکت کنندگان گواهی رسمی شرکت در دوره از سوی مدرسه اسلامی هنر اعطا خواهد شد.

این دوره تماما به زبان انگلیسی برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان بایستی قادر به درک مطالب و مکالمه و ارائه مطالب خود به این زبان باشند. بدین منظور برای تعیین سطح داوطلبین، یک تست شفاهی از ایشان گرفته خواهد شد.

هزینه شرکت در دوره:

جهت شرکت در دوره و بهره مندی از کلاسها، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان از شرکت کنندگان دریافت خواهد گردید. لازم به ذکر است که در صورت تمایل شرکت کنندگان به استفاده از امکاناتی نظیر غذا، هتل و حمل و نقل، هزینه آن جداگانه از ایشان دریافت خواهد شد.

دانشجویان و هنرجویان مدرسه اسلامی هنر، شامل ۲۵% تخفیف در هزینه شرکت در دوره خواهند بود.

زمان بندی و مهلت ثبت نام:

دوره بین المللی نقوش هندسی ایرانی اسلامی، از ۱ تا ۶ مرداد برگزار خواهد شد و داوطلبین برای ثبت نام و ارسال مدارک تا ۲۰ تیرماه فرصت دارند. پس از آن، پذیرفته شدگان می‌بایست با واریز هزینه دوره ثبت نام خود را قطعی کنند و در تاریخ ۱ مرداد جهت حضور در مراسم افتتاحیه در مدرسه اسلامی هنر، حاضر شوند.

نحوه ثبت نام:

علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این صفحه در وبسایت دوره های کوتاه مدت مدرسه اسلامی هنر، ریز برنامه های دوره را مطالعه کرده و در جریان جزئیات آن قرار گیرند و در انتهای صفحه، با استفاده از گزینه Register فرم ثبت نام را تکمیل و با ضمیمه کردن رزومه، عکس پرسنلی و آخرین مدرک تحصیلی خود، درخواست شرکت در دوره را ثبت نمایند.

همچنین جهت اطلاعات بیشتر می‌توانید با ایمیل s.soltanpour@isoa.ir و یا شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۳۰۸۳۴ در ارتباط باشید.
انتهای پیام/

کد خبر : 71748
تاريخ ثبت خبر : 23 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 15:34
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)