| امروز چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

آغاز ثبت نام؛


آغاز ثبت‌نام درسگفتارهای مجازی در موسسه آفاق حکمت

ثبت‌نام درسگفتارهای مجازی تاریخ علوم اسلامی و جریان‌شناسی ایران معاصر از سوی مدرسه درسگفتار آفاق ویژه دانش‌پژوهان در فصل بهار آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی طلیعه، موسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت در ادامه برنامه­‌های آموزشی خود، اقدام به برگزاری درسگفتارهای مجازی بهاره تاریخ علوم اسلامی کرده است.

این دوره مجازی در قالب چهار درسگفتار با عناوین «تاریخ فقه و اجتهاد» حجت‌الاسلام رضا اسلامی، «تاریخ علم اخلاق» حجت‌الاسلام مهدی علیزاده، «تاریخ فلسفه اسلامی» سیدمحمدتقی چاوشی و «تاریخ کلام شیعه» حجت‌الاسلام محمدتقی سبحانی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان تا پایان فصل بهار فرصت دارند در این درسگفتارها ثبت‌نام کنند، همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌‌نام در این درسگفتارها به آدرس afaghehekmat.ir مراجعه کنند.

*برگزاری دوره مجازی جریان‌شناسی ایران معاصر

دوره آموزشی «جریان‌شناسی فرهنگی – سیاسی ایران معاصر» به‌ صورت مجازی در دوره بهاره مدرسه­ درسگفتار آفاق به مدت ۳۰ ساعت ارائه می‌‌شود.

سرفصل‌های این دوره شامل «جریان‌شناسی حوزه و روحانیت»، «جریان‌شناسی روشنفکری از مشروطه تا امروز»، «جریان‌شناسی سنت‌گراها قبل و بعد از انقلاب»، «جریان شناسی اقتصاد ایران قبل و بعد از انقلاب اسلامی»، «جریان شناسی ادبیات معاصر»، «جریان‌شناسی سینما بعد از انقلاب اسلامی» و «جریان‌شناسی مطبوعات» است.

در این دوره مباحثی نظیر «مشروطه و نسبت آن با انقلاب اسلامی»، «اهمیت صفویه در تاریخ ایران و نسبت آن با انقلاب اسلامی»، «تاریخ استعمار در دوره معاصر»، «جریان‌شناسی نظام سلطه در دنیای معاصر»، «جریان‌شناسی احزاب و گروه‌های سیاسی قبل و بعد از انقلاب اسلامی و آینده آن»، «جریان‌شناسی فکری سیاسی جهان اسلام بعد از انقلاب و آینده آن» و «جریان‌شناسی ادیان و فرق بعد از انقلاب اسلامی» در قالب سرفصل‌ها به مخاطبان عرضه می‌شود.

حمید پارسانیا، عادل پیغامی، موسی فقیه‌حقانی، رضا امیرخانی، منوچهر محمدی، عبدالحسین خسروپناه، احمد رهدار، صادق کوشکی و موسی نجفی از اساتید این دوره هستند.

در پایان این دوره دانش‌پژوهان مشمول دریافت گواهی‌نامه معتبر از سوی مؤسسه علمی فرهنگی آفاق حکمت و دانشگاه باقرالعلوم(ع) می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 69206
تاريخ ثبت خبر : 15 خرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 13:46
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)