| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


آغاز برگزاری سلسله درس‌گفتارهای دین و پیشرفت

قطب علمی فلسفه دین پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری موسسه امام خمینی(ره)، سلسله درس گفتارهای دین و پیشرفت را با ظرفیت محدود برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، سلسله درس گفتارهای دین و پیشرفت، نقد مبانی تاریخ مندی قرآن، زبان و دین با ارائه حجج الاسلام و المسلمین شاکرین، عرب‌صالحی و ساجدی، در نیمه دوم بهمن‌ماه جاری و اوایل اسفندماه در تالار اندیشه موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) واقع در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

سلسله درس گفتارهای دین و پیشرفت با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمیدرضا شاکرین در روزهای ۱۶ و ۳۰ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۰۰، سلسله درس گفتارهای نقد مبانی تاریخ‌مندی قرآن، با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد عرب‌صالحی در روزهای ۱۸ و ۲۵ بهمن‌ و ۲ اسفندماه  از ساعت ۱۶:۰۰ و سلسله درس گفتارهای زبان دین با ارائه حجت الاسلام و المسلمین دکتر ابوالفضل ساجدی در روزهای ۱۸ و ۲۵ بهمن‌ و همچنین ۲ اسفندماه جاری از ساعت ۱۸:۰۰ برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در کلاس می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۷۶۰۳۵۷۶-۰۲۵۳ و ۱۹۵۴۰۴۲-۰۹۱۹ تماس حاصل کنند..

لازم به یادآوری است که ظرفیت کلاس‌ها محدود است.

انتهای پیام/

کد خبر : 60947
تاريخ ثبت خبر : 7 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 14:44
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)