| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

اعلام فراخوان مقاله؛


کنفرانس «رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن ۲۱» برگزار می‌شود

با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمانها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور «کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن 21» 8 اسفند 1395 در شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، برگزاری نشست ها و همایش های دانش محور، ضمن ایجاد بستری جهت اطلاع پژوهشگران و نخبگان از جدیدترین یافته های علمی سبب اغنای روحیه جستجوگری، اعتلای فرهنگ پژوهش، شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل به منظور رفع آنها می شود که این امر در نهایت منجر به برنامه ریزی های بهتر برای توسعه علمی و فرهنگی کشورمان خواهد گردید.

جهت دستیابی به اهداف مذکور، «دانشگاه روسی ارمنی اسلاونیک ارمنستان و شهرداری منطقه ۱ رشت» در نظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمان ها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «کنفرانس بین المللی رویکردهای نوین علوم انسانی در قرن ۲۱» را در تاریخ ۸ اسفند ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار کنند.

 

r_1_161004092545

در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند.

محورهای این کنفرانس عبارتند از: مدیریت، علوم انسانی، علوم اجتماعی، علوم رفتاری، مطالعات فرهنگی، هنر، زبان و ادبیات فارسی، روانشناسی و علوم تربیتی، حقوق، جامعه شناسی، ارتباطات و علوم سیاسی.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۱ اسفندماه و تاریخ برگزاری کنفرانس در ۸ اسفند خواهد بود.

همچنین متقاضیان می توانندبرای اطلاع بیشتر به این وب سایت www.icnah2017.com مراجعه و نیز آثار خود رابه آدرس info@icnah2017.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 31900
تاريخ ثبت خبر : 18 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 09:43
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)