| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

اعلام فراخوان مقاله؛


کنفرانس بین‌المللی «حسابداری و مدیریت در هزاره سوم» برگزار می‌شود

«دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار» توسط «شهرداری کلانشهر رشت و مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمانها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور 29 آذر در شهر رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، برگزاری نشست ها و همایش های دانش محور، ضمن ایجاد بستری جهت اطلاع پژوهشگران و نخبگان از جدیدترین یافته های علمی سبب اغنای روحیه جستجوگری، اعتلای فرهنگ پژوهش، شناسایی معضلات و تنگناها و ارائه راه حل به منظور رفع آنها می شود که این امر در نهایت منجر به برنامه ریزی های بهتر برای توسعه علمی کشورمان خواهد گردید.

جهت دستیابی به اهداف مذکور، «شهرداری کلانشهر رشت، شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان و شرکت پیشگامان پژوهش های نوین» پس از برگزاری موفقیت آمیز «اولین کنفرانس حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار» ، «اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم»، «کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصت ها و چالش ها» و «دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار» درنظر دارند با مشارکت و حمایت دانشگاه ها، سازمانها و نهادهای علمی و تحقیقاتی کشور، «دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت در هزاره سوم» را نیز در تاریخ ۲۹ آذر ۱۳۹۵ در شهر رشت برگزار نمایند.

در این راستا، کمیته راهبردی کنفرانس، از تمامی اساتید، پژوهشگران، متخصصان و دانشجویان گرامی دعوت به عمل می آورد تا ضمن ارائه جدیدترین مقالات و دستاوردهای پژوهشی خود، در این رویداد بزرگ علمی مشارکت فعال داشته باشند.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۱۰ آذرماه و تاریخ برگزاری کنفرانس در۲۹ آذر خواهد بود.

همچنین متقاضیان می توانندبرای اطلاع بیشتر به این وب سایت www.amtm2016.com مراجعه و نیز آثار خود رابه آدرس info@amtm2016.com ارسال کنند.

کد خبر : 31939
تاريخ ثبت خبر : 18 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:56
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)