| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛


«اشتغال زنان با تأکید بر آسیب‌ها و اولویت‌ها» به‌زودی منتشر می‌شود

كتاب «اشتغال زنان با تأكید بر آسیب‌ها و اولویت‌ها» در شش فصل به مبانی نظری و دانشی اشتغال زنان، شاخص‌ترین آسیب های خانوادگی و روان شناختی قابل پیش بینی در اشتغال زنان، جنسیت و اشتغال در چشم انداز اسلامی، شاخص‌ترین آسیب های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی محتمل در اشتغال زنان و اولویت ها و مصلحت اندیشی ها در اشتغال زنان پرداخته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «اشتغال زنان با تأکید بر آسیب ها و اولویت ها» در شش فصل به مبانی نظری و دانشی اشتغال زنان، شاخص‌ترین آسیب های خانوادگی و روان شناختی قابل پیش بینی در اشتغال زنان، جنسیت و اشتغال در چشم انداز اسلامی، شاخص‌ترین آسیب های فرهنگی، اجتماعی و اخلاقی محتمل در اشتغال زنان و اولویت ها و مصلحت اندیشی ها در اشتغال زنان پرداخته است.
این کتاب اثری از گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه است که قرار است به زودی روانه بازار چاپ و نشر شود.
دکتر علی احمدپناهی استادیار گروه روان شناسی پژوهشکده علوم رفتاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در این کتاب که ماحصل پژوهشی درباره موضوع اشتغال زنان است سعی داشته به صورت کاملا علمی اشتغال زنان و پیامدهای آن را بررسی نماید. این نویسنده سال گذشته هم کتابی با عنوان «روان شناسی زن و مرد» را تألیف کرده است که توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به بازار نشر عرضه شد.
علاقه مندان به مطالعات حوزه زنان می توانند پس از انتشار این کتاب برای خرید آن به سایت پژوهشگاه حوره و دانشگاه rihu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 74372
تاريخ ثبت خبر : 23 مرداد 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:27
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)