| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

اثر علیرضا فاصلی مهرآبادی؛


«کتاب‌شناسی توصیفی روان‌شناسی خانواده» منتشر شد

کتاب «کتاب‌شناسی توصیفی روان‌شناسی خانواده» اثر علیرضا فاصلی مهرآبادی به همت انتشارت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، کتاب «کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» اثر علیرضا فاصلی مهرآبادی به همت انتشارت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.

توصیف کتابهای علمی و معتبر و معرفی کتاب های مفید و کاربردی در زمینه خانواده با نگاه روان شناختی؛ هدف نگارنده از نگارش این کتاب است.

بخش نخست به توصیف کتاب هایی در زمینه های «ازدواج و مشاوره ازدواج» اختصاص دارد. در بخش دوم به معرفی کتابهایی با موضوعات «زن، مرد، تفاوتهای جنسی و روابط خانواده» پرداخته است. کتابهای مربوط به «خانواده و فرزندان» بخش سوم را در برمی گیرد.

بخش چهارم به کتاب هایی در زمینه «زوج درمانی، خانواده درمانی و مشاوره خانواده» می پردازد که بیش ترین حجم کتاب ها را این بخش به خود اختصاص داده و در بخش پنجم به کتابهای «آسیب شناسی خانواده» را پرداخته است. بخش ششم شامل معرفی کتاب های «خانواده و مسائل جنسی» می شود.

بخش هفتم کتاب های «خانواده، دین و فرهنگ» را تبیین می کند. کتاب هایی که «سنجش و خانواده» را توصیف می کند در بخش هشتم گنجانده شده و در پایان، بخش نهم با عنوان «سایر موارد» به معرفی کتاب های غیر روان شناسی مربوط به خانواده پرداخته است.

کتاب «کتاب شناسی توصیفی روان شناسی خانواده» تألیف علیرضا فاصلی مهرآبادی با همکاری سید حسین حیدری خورمیزی و مصطفی محسنی در قطع وزیری با ۵۶۸ صفحه به زیور طبع آراسته شده است.

انتهای پیام/

کد خبر : 61722
تاريخ ثبت خبر : 16 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 14:38
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)