| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

ابوذر منتظرالقائم:


پیام نهضت مهدویت در امتداد نهضت عاشورا محسوب می‌شود

کارشناس فضای مجازی بیان کرد: پیام اباعبدالله پیام حجت بن الحسن (عج) و امیرالمومنین و همه ائمه اطهار پیام واحدی است. پیام آنها این است که انسان در سلسله ولایت قرار بگیرد تا ارزش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، ویژه برنامه «از سکوت تا بایکوت» رادیو گفت و گو به مناسب فرارسیدن ایام محرم و با موضوع قدمت و ابتناء بر واقعیت پیام های عاشورایی در مقایسه با نداشتن پشتوانه تاریخی و غیر واقعی بودن پیام های فرهنگ غرب و با حضور ابوذر منتظر القائم کارشناس فضای مجازی به روی آنتن رفت.

منتظر القائم در این برنامه اظهار کرد: امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد مکتب عاشورا در رابطه با پیام و مدیریت پیام دوران انقلاب هوشمندانه عمل کردند. ایشان در قبل از انقلاب وقتی در نوفل لوشاتو هستند نمی پذیرند هیچ یک از رسانه های غربی اپراتور پیام ایشان شود، حتی بی سی سی در خواست انتشار پیام ایشان را دادند اما امام (ره) نپذیرفتند و شبکه اجتماعی خود را حفظ کردند.

وی با بیان این مطلب عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر فضای ملی و شبکه ملی اطلاعات تاکید ویژه ای دارند. ما در مدیریت پیام عاشورا دچار مشکل هستیم و نتوانسته ایم آنگونه که باید و شاید پیام آن را به جامعه بشری منتقل کنیم. در جریان تقابل بین حق و باطل نیز، شاهد تبلور جریان باطل در نظام سرمایه داری غرب و ابعاد مختلف آن هستیم که مدیریت پیام را به خوبی انجام می دهد.

این کارشناس فضای مجازی بیان داشت: پیام اباعبدالله پیام حجت بن الحسن (عج) و امیرالمومنین و همه ائمه اطهار پیام واحدی است. پیام آنها این است که انسان در سلسله ولایت قرار بگیرد تا ارزش پیدا کند.

منتظر القائم همچنین در ادامه این مطلب مطرح کرد: در حال حاضر رسانه در جنگ امروز دنیا، حرف اول را می زند بنابراین اگر پیام رسانی درستی را در بین خودمان برقرار کرده بودیم مشکلات عالم اسلام و جهان بشریت تا حدود زیادی برطرف و فرج امام زمان (عج) نیز نزدیک تر می شد.

این کارشناس فضای مجازی در انتها اظهار داشت: منتظر صالح، خود باید مصلِح باشد. وقتی ما در جامعه خود صالح پروری نمی کنیم و خودمان هم به دنبال صلاح نیستیم نمی توانیم منتظر باشیم که چهره نورانی امام زمان (عج) را ملاقات کنیم و از فیض حضور ایشان بهره مند شویم.

انتهای پیام/

کد خبر : 76473
تاريخ ثبت خبر : 26 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 14:23
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)