| امروز جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به قلم حسین انصاریان؛


ویراست جدید کتاب «نظام خانواده در اسلام» به بازار نشر آمد

ویراست جدید کتاب «نظام خانواده در اسلام» با محوریت سبک زندگی اسلامی که به قلم استاد حسین انصاریان نگاشته شده، در ۳۰ سرفصل و بیش از ۱۵۰ ریز موضوع مطالب ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استاد حسین انصاریان،‌ کتاب «نظام خانواده در اسلام» با محوریت سبک زندگی اسلامی بر گرفته از آیات و روایات در ۳۰ سرفصل و بیش از ۱۵۰ ریز موضوع مطالب ارزشمندی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

این اثر فاخر که در نسخه اول بیش از ۴۰ بار در تیراژهای مختلف به چاپ رسیده است، مورد استقبال جوانان، نهادهای فرهنگی و تربیتی و خانواده‌های دغدغه‌مند قرار گرفت و اکنون در شکل جدید خود با ویرایش، تحقیق و اضافات مورد نیاز به زیور طبع آراسته شده است.

به اذعان کارشناسان خانواده و امور تربیتی، این کتاب یکی از آثار ارزشمند در حوزه خانواده است و با تجربه کارشناسان در دورانی که زوج‌های جوان به اختلافات سلیقه‌ای و خانوادگی برخورد می‌کنند و برای متارکه به دادگاه‌های خانواده مراجعه می‌کنند با خواندن همه یا بخش‌هایی از این کتاب مسیر طلاق و جدایی را سپری نخواهند کرد.

ازدواج در نظام هستی، جایگاه ازدواج در اسلام، نظام خانواده و جایگاه زن در اسلام و غرب، استقلال مرد و زن در اسلام، مقام زن در منطق وحی، مشکلات و موانع ازدواج، شرایط الهی و اسلامی ازدواج، راه‌های انتخاب همسر، برنامه‌های اصیل در اسلام در مسأله ازدواج، بهداشت در نظام خانواده، اخلاق اسلام در نظام خانواده، تقوا در خانواده، حجاب و پاکدامنی، امنیت در زندگی، جلوه‌های فضیلت در خانواده، اسلام و امور مادی خانه و خانواده، اصول معنویت در خانواده، مسئولیت عظیم سرپرست خانواده، حقوق زن و شوهر در اسلام برخی عناوین این کتاب می‌باشد.

دوران بارداری، شیردهی و نامگذاری، فرزندداری در اسلام، ارزش دخترداری در اسلام، نقش مادر در تربیت فرزند، نقش پدر در رشد فرزند، حقوق فرزند بر پدر و مادر، حقوق پدر و مادر بر فرزند، وظیفه زن و شوهر نسبت به بستگان یکدیگر، صله رحم، سعادت و شقاوت خانواده، طلاق وارث و فهرست‌ها جمله موضوعات این کتاب با محوریت سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی است.

انتهای پیام/

کد خبر : 57039
تاريخ ثبت خبر : 5 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:41
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)