| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی نشریه؛


هشتمین شماره فصلنامه نقد کتاب فقه و حقوق منتشر شد

شماره هشتم «فصلنامه نقد کتاب فقه و حقوق»ویژه زمستان 1395 به سردبیری حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی احمدی ابهری و صاحب امتیازی موسسه خانه کتاب منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، در این شماره از فصلنامه یادشده، آثاری از حجت الاسلام والمسلمین رحیم نوبهار، محمد امامی‌پور، حجت الله محمد شاهی، سیداحمد کاظمی موسوی و…  به چشم می‌خورد.

«نقد مکتوب» این شماره از فصلنامه «فقه و حقوق» دربردارنده،  9 مقاله علمی است که نویسندگان هر کدام از مقالات به بررسی کتابی با موضوع «فقه و حقوق» پرداخته‌اند.

«نقد و نظری بر کتاب تحول قدرت» عنوان مقاله‌ای نوشته حجت الله محمد شاهی، دانشجوی دکتری حقوق عمومی است. شاهی این مقاله را در نقد و بررسی کتاب «تحول قدرت:دولت و حاکمیت از سپیده دمان تاریخ تا عصر جهانی شدن» نوشته است.

«کتاب فسخ معامله با استناد به خیار تبعیض صفقه » نوشته سیدمحمدآرتا تنها مطلب منتشر شده در بخش «نقد ویرایش» این شماره از فصلنامه نقد کتاب «فقه و حقوق» است. «گوناگون»، «بخش عربی» و «انگلیسی» سه بخش پایانی این شماره از فصلنامه را در بر می گیرند.

«نقد و بررسی کتاب تاثیر تحریم بر سلامت و بهداشت عمومی» نوشته سید یاسر ضیائی و «چند گزارش از چند نشست نقد کتاب‌های فقهی و حقوقی در دانشگاه علوم قضایی» نیز در بخش نقد شفاهی این فصلنامه به چاپ رسیده‌ است.

در بخش «گوناگون» هشتمین شماره این فصلنامه  مقاله های «سه منظومه فقهی کهن» نوشته علی نجفی و «زندگی‌نامه علمی و آثار آیت‌الله محمدعلی سنقری حائری» نوشته  حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله عباسی و حجت‌الاسلام والمسلمین علی قنبریان» پیش روی خوانندگان قرار گرفته است.

هشتمین شماره فصلنامه نقد کتاب «فقه و حقوق» از سوی موسسه خانه کتاب با سردبیری حجت‌الاسلام سید محمدعلی احمدی ابهری به بهای۱۰ هزار تومان منتشر شده است.
انتهای پیام/

کد خبر : 51113
تاريخ ثبت خبر : 22 مرداد 1396
ساعت بارگزاری خبر : 12:31
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)