| امروز شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

عصر امروز در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛


نشست «مدل‌های رفتار انسان در قرآن» برگزار می‌شود

پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و انجمن علمی رفتار سازمانی نشست علمی «مدل های رفتار انسان در قرآن‌ (رویكرد مدیریت رفتار سازمانی)» را عصر امروز 9 خردادماه برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست علمی ارائه مطالعه بین رشته ای بین قرآن کریم و رفتار سازمانی است که توسط دکتر علی عبدالهی نیسیانی محقق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ارائه می شود.

پیشینه تحقیق در موضوع مدل های رفتار سازمانی در قرآن کریم، رویکرد تحلیلی نگاه قرآن کریم به مدل های توصیفی رفتار انسان و توضیح برخی مصادیق مدلهای رفتار انسان در قرآن کریم از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این نشست علمی است.

سئوالاتی نظیر، جایگاه علمی مدل های توصیفی رفتار انسان در مدیریت رفتار سازمانی چیست؟ آیا قرآن کریم به مدل های توصیفی رفتار انسان پرداخته و توجه داشته است؟ قرآن کریم چه مصادیقی از مدل های توصیفی رفتار انسان را ذکر نموده است؟ و قرآن کریم چه تبیینی از این مدل های توصیفی رفتار انسان دارد؟ از جمله پرسش هایی است که در خلال این نشست علمی بدان ها پاسخ داده می شود.

دبیر علمی نشست «مدل های رفتار انسان در قرآن‌ (رویکرد مدیریت رفتار سازمانی) » دکتر عبدالله توکلی دانشیار گروه مدیریت پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و عضو هیئت مدیره انجمن رفتار سازمانی است.

نشست علمی یاد شده امروز ۹ خرداد از ساعت ۱۹ در دفتر تهران پژوهشگاه حوزه و دانشگاه به نشانی تهران، خیابان انقلاب، بین خیابان قدس و وصال، نبش کوچه اسکو برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 47549
تاريخ ثبت خبر : 9 خرداد 1396
ساعت بارگزاری خبر : 11:08
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)