| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

پژوهشکده فرهنگ برگزار می‌کند:


نشست «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، نشست تخصصی «تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» روز شنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

«ابعاد، مؤلفه­‌ها و روندهای اصلی تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب» و «عوامل و زمینه­‌های مؤثر در تحول دینداری در ایران» محورهای مورد بحث در این نشست است.

در بخش اول این نشست دکتر حسن محدثی (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی) و دکتر محمدرضا طالبان (عضو هیأت علمی گروه جامعه‌شناسی انقلاب پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی) با دبیری دکتر محمدرضا پویافر به بحث و گفتگو درباره تحولات دینداری در ایران پس از انقلاب می پردازند.


در بخش دوم این نشست نیز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدفرید حاج سیدجوادی (عضو شورای حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی) و کمال رضوی(دانشجوی دکتری مسائل اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی) به دبیری دکتر محسن صبوریان درباره «جایگاه اجتماعی روحانیت در دهه‌­های گذشته» سخنرانی می کنند.

 پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات در خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به میدان ولی عصر(عج)، خیابان دمشق، شماره ۹ واقع است.

انتهای پیام/

کد خبر : 76121
تاريخ ثبت خبر : 21 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 16:55
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)