| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

حجت الاسلام نظیری تبیین کرد:


مدیران مراکز حوزه‌های علوم اسلامی دانشگاهیان گرد‌ هم می‌آیند

نشست مدیران مراکز حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور 25 تا 27 دی ماه در مشهد مقدس برگزار می شود. مهمترین برنامه این نشست، تبیین محتوای نظام جدید آموزشی است که در صورت تایید هیات امناء، از مهر سال آینده آموزش دو مرحله‌ای برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، حجت الاسلام نظیری با اعلام خبر برگزاری نشست مدیران مراکز حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان، گفت: در این نشست سه روز که با حضور مدیران، معاونان و مدیران ستادی همچنین مدیران مراکز حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می شد، موضوعاتی مانند نظام جدید آموزشی، برنامه های سال آینده تحصیلی مراکز، ارزیابی وضعیت جذب سال جدید جاری و سیاست گذاری جذب مهر ۹۶ بررسی می شود.
 معاون حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان با تاکید بر اینکه این نشست به صورت منظم هر شش ماه یک‌بار برگزار می شود گفت: مهمترین برنامه این نشست، تبیین محتوای نظام جدید آموزشی است که در صورت تایید هیات امناء، از مهر سال آینده آموزش دو مرحله‌ای برگزار می شود.
وی افزود: بررسی الگوی راهبری جلسه اساتید، الگوی نظارت و ارزیابی اساتید، بررسی شیوه های تدریس شاگرد پروری،  در کنار بررسی ساختار جدید نظام آموزشی از دیگر برنامه های این نشست است که به صورت کارگاهی با حضور مدیران مراکز برگزار می شود.
معاون حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان افزود : ارائه تجربه های موفق مدیران در جذب، آموزش و تشکیل گروه‌های جهادی بخشی از این برنامه های این نشست سه روزه است.

انتهای پیام/

کد خبر : 38580
تاريخ ثبت خبر : 20 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 15:06
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)