| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی نشریه؛


مجله تعلیم و تربیت به شماره صد‌ و سی و یکم رسید

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش تازه ترین شماره فصلنامه تعلیم و تربیت را با سردبیری محمود مهرمحمدی منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در این شماره از مجله مقاله های زیر منتشر شده است:

واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه  ص. ۹-۳۴/معصومه بهرامی پور، دکتر مرجان کیان ، دکتر زهرا نیکنام

ریاضیات قومی: مطالعۀ قوم‌نگاری فرشبافان کرمانی ص. ۳۵-۵۴/ افسانه مرادعلی‌زاده، دکتر ابوالفضل رفیع‌پور

لزوم به کارگیری مدیریت آشوب در برنامه سنجش آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان ص. ۵۵-۷۶/ دکتر محمدحسن حسنی شلمانی

توسعه سیاسی در کتابهای علوم اجتماعی: تحلیل محتوای کتابهای علوم اجتماعی در دوره متوسطه ص. ۷۷-۹۴/ دکتر مصطفی ابطحی، غلامرضا محمدی‌مهر

مطالعه تطبیقی اعزام معلمان ایران به مدارس خارج از کشور (مورد مطالعه: ایران و کشورهای منتخب) ص. ۹۵-۱۱۰/ دکتر رضا کچوئیان جوادی، دکتر بدری شاه طالبی، دکتر محمدعلی نادی

بررسی تناقض یا تطابق میان اهداف و قوانین نظام آموزش و پرورش در دوره آموزش متوسطه ص. ۱۱۱-۱۳۰/ فردین محمدی، دکتر محسن نوغانی دخت بهمنی، دکتر مهدی کرمانی، دکتر کمال خالق پناه

اشتیاق معلم: تحلیل خودگردان میانجی گری رابطه جو مدرسه و نگرشهای شغلی معلمان ص. ۱۳۱-۱۴۸/هاجر مساح، دکتر سیدحمیدرضا عریضی سامانی، دکتر مهرداد کلانتری

انتهای پیام/

کد خبر : 57250
تاريخ ثبت خبر : 8 آذر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 15:24
برچسب‌ها:

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)