به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، در این شماره از مجله مقاله های زیر منتشر شده است:
واکاوی ابعاد برنامه درسی مغفول مطالعات اجتماعی پایه هفتم متوسطه ص. ۹-۳۴/معصومه بهرامی پور، دکتر مرجان کیان ، دکتر زهرا نیکنام
ریاضیات قومی: مطالعۀ قومنگاری فرشبافان کرمانی ص. ۳۵-۵۴/ افسانه مرادعلیزاده، دکتر ابوالفضل رفیعپور
لزوم به کارگیری مدیریت آشوب در برنامه سنجش آمادگی تحصیلی کودکان بدو ورود به دبستان ص. ۵۵-۷۶/ دکتر محمدحسن حسنی شلمانی
توسعه سیاسی در کتابهای علوم اجتماعی: تحلیل محتوای کتابهای علوم اجتماعی در دوره متوسطه ص. ۷۷-۹۴/ دکتر مصطفی ابطحی، غلامرضا محمدیمهر
مطالعه تطبیقی اعزام معلمان ایران به مدارس خارج از کشور (مورد مطالعه: ایران و کشورهای منتخب) ص. ۹۵-۱۱۰/ دکتر رضا کچوئیان جوادی، دکتر بدری شاه طالبی، دکتر محمدعلی نادی
بررسی تناقض یا تطابق میان اهداف و قوانین نظام آموزش و پرورش در دوره آموزش متوسطه ص. ۱۱۱-۱۳۰/ فردین محمدی، دکتر محسن نوغانی دخت بهمنی، دکتر مهدی کرمانی، دکتر کمال خالق پناه
اشتیاق معلم: تحلیل خودگردان میانجی گری رابطه جو مدرسه و نگرشهای شغلی معلمان ص. ۱۳۱-۱۴۸/هاجر مساح، دکتر سیدحمیدرضا عریضی سامانی، دکتر مهرداد کلانتری
انتهای پیام/