| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

مدیرمسئول نشریه خبر داد؛


«عصر اندیشه» مجددا منتشر می‌شود

مدیرمسئول مجله «عصر اندیشه» که انتشار آن از اواخر سال گذشته متوقف شده بود، از انتشار دوباره این مجله طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مهر، مجله فرهنگ و علوم انسانی «عصر اندیشه» که از سال ۱۳۹۳ وارد فضای مطبوعاتی کشور شد اما اواخر سال گذشته و پس از انتشار ۱۳ شماره ناگهان از انتشار ایستاد. حال این نشریه قرار است به زودی به دکه‌ها بازگردد.

محمد مهدی دانی مدیرمسئول این مجله، از انتشار دوباره «عصر اندیشه» با تیم جدید طی روزهای آینده خبر داد و با بیان اینکه «عصر اندیشه» مجله‌ای است که به خاطر ارائه یک الگوی بدیع و استفاده از یک تیم حرفه‌ای چه در سطح محتوایی در دو بخش داخلی و خارجی و چه در سطح فرم و طراحی، در زمان کوتاهی توانست مورد اقبال گسترده اقشار فرهیخته و بویژه جوانان و دانشگاهیان قرارگیرد و جایگاه مناسبی را در فضای مطبوعاتی کشور به خود اختصاص دهد، دلیل توقف انتشار آن را  مشکلات مالی عنوان کرد.

وی در عین حال اعلام کرد: با تلاش‌های صورت گرفته جهت رفع مشکلات، زمینه انتشار دوباره این مجله فراهم شده است و «عصر اندیشه» طی روزهای آینده روانه کیوسک‌های مطبوعاتی خواهد شد.

دانی همچنین ضمن اعلام تغییر سردبیر و تیم تحریریه «عصر اندیشه» در دوره جدید، از زحمات تیم قبل برای شکوفایی و بالندگی عصراندیشه تقدیر کرد و گفت: دکتر روح‌الامین سعیدی از این پس مسئولیت سردبیری مجله را برعهده خواهد داشت.

به گفته وی، سردبیر جدید «عصر اندیشه» دکترای روابط بین‌الملل از دانشگاه تهران دارد و مدرس دانشگاه و پژوهشگر مسائل سیاسی و بین‌المللی و دارای آثار پژوهشی و تحقیقی فراوانی در حوزه‌های مختلف علوم انسانی است و از ابتدای آغاز به کار نشریه در شورای مشاوران مجله عضویت داشته است.

مدیرمسئول عصر اندیشه در خصوص تداوم یا تغییر خط‌مشی گذشته «عصر اندیشه» در دوره جدید انتشارش هم گفت: طبیعتاً این تغییر تا حدودی اجتناب‌ناپذیر است زیرا به هر حال با عوض شدن تیم تحریریه، فکر و نگاه جدیدی حاکم شده است اما با توجه به آشنایی سردبیر جدید با فضای قبلی «عصر اندیشه» تلاش شده تا حتی‌الامکان همان سبک و سیاقی که مخاطب با آن انس گرفته است، حفظ شود.

انتهای پیام/

 

کد خبر : 49523
تاريخ ثبت خبر : 26 تیر 1396
ساعت بارگزاری خبر : 11:16
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)