| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


سرفصل‌های ۱۹ رشته دانشگاه آزاد اسلامی بازنگری شد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۱۹ رشته در همه مقاطع تحصیلی از جمله رشته علوم قرآن و حدیث در مقطع دکتری را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا رهایی با ابلاغ بخشنامه‌هایی، سرفصل‌های بازنگری شده ۱۹ رشته در تمامی مقاطع تحصیلی را اعلام کرد.

وی افزود: سرفصل‌های بازنگری شده جهت بهره برداری در سایت مرکز برنامه‌ریزی درسی به آدرس www.iausep.com قرار داده شده است و اجرای این سرفصل‌ها از نیمسال اول سال تحصیلی ۹۸-۱۳۹۷ برای دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۷ و به بعد لازم‌الاجراست.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد ادامه داد: بر اساس بخشنامه‌های مذکور، سرفصل‌های جدیدی که تاکنون در مورد رشته‌های مقطع کارشناسی بازنگری شده، شامل رشته‌های علوم ورزشی، فلسفه و فلسفه و کلام اسلامی است.
وی یادآورشد: ازجمله سرفصل‌های بازنگری شده رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی می‌توان به رشته‌های فلسفه و کلام اسلامی، ژئومورفولوژی، سنجش از دور و سیستم اطلاعات جغرافیایی، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، مترجمی زبان انگلیسی، جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری، جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، آب و هواشناسی، برنامه‌ریزی آمایش سرزمین و مدیریت فناوری اطلاعات اشاره کرد.
رهایی خاطرنشان کرد: همچنین رشته‌های علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، فلسفه با گرایش‌های فلسفه یونان و قرون وسطی، فلسفه عصر جدید، فلسفه معاصر، فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی در مقطع دکتری مورد بازنگری قرار گرفته است.
یادآور می‌شود آیین‌نامه اجرایی و سرفصل دروس عمومی تربیت بدنی نیز به واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.
انتهای پیام/
کد خبر : 74986
تاريخ ثبت خبر : 4 شهریور 1397
ساعت بارگزاری خبر : 16:44
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)