| امروز پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

به قلم مصطفی دلشاد تهرانی؛


«سبک زندگی نبوی: حریت و استقلال و عزت» منتشر شد

«سبک زندگی نبوی: حریت و استقلال و عزت» به قلم مصطفی دلشاد تهرانی به همت انتشارات دریا منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مهر، حریت و استقلال و عزت در سبک زندگی نبوی درخشش ویژه دارد. پیامبر اکرم(ص) به تمام معنا آزاده و آزاده منش بود. وی بنده ای تام و تمام و آزاد از همه تعلقات غیرالهی بود و جز خدا را بندگی نمی کرد. این آزادگی در تمام رفتار و سلوک آن حضرت نمود داشت، چنان که دلی بی کینه و سینه ای گشاده، رویی خوش و خلقی کرامتمندانه داشت. گوهر رسالت پیامبر(ص) آزادی بود و پیروان خود را به آزادگی می خواند و بدان تربیت می نمود.

رسول خدا(ص) روی پای خود استوار بود و جز به خدای متعال تکیه نداشت و می آموخت که پیروانش روی پای خود بایستند، پر تلاش باشند و به هیچ روی سر بار نباشند. آن حضرت پیام آور عزت بود و اساس رسالتش بر عزت قرار داشت. او آموخت که اظهار مذلت جز در برابر عزیز معنا ندارد و جز خدا عزیزی نیست و هر که از راه بندگی عزت جوید به عزت حقیقی رسد و خداوند او را استوار و راسخ و ارجمند سازد. پیامبر اکرم(ص) راه رسیدن به عزت حقیقی را گشود و در عمل و سلوک خود نشان داد که چگونه می توان با عزت زیست.

«سبک زندگی نبوی: حریت و استقلال و عزت» به قلم مصطفی دلشاد تهرانی به بهای ۱۶۰۰۰ تومان در ۲۶۱ صفحه به همت انتشارات دریا منتشر شد. علاقه مندان برای تهیه کتاب می توانند با شماره ٠٢١٢٢٩١١٣٢٣ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر : 61301
تاريخ ثبت خبر : 10 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 16:20
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)