| امروز یکشنبه, ۲ مهر , ۱۳۹۶ |
سرخط خبرها:

معرفی نشریه؛


بیست‌وپنجمین شماره «پژوهش در برنامه‌ریزی درسی» منتشر شد

دومین دوره بیست‌وپنجمین شماره از مجله «پژوهش در برنامه‌ریزی درسی» به کوشش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی و با سردبیری دکتر محمدحسین یارمحمدیان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، دومین دوره  بیست‌وپنجمین شماره از مجله «پژوهش در برنامه‌ریزی درسی» منتشر شد.

در این شماره از مجله «پژوهش در برنامه‌ریزی درسی» مقاله های زیر آمده است:

 بررسی مبانی تربیتی حیات طیبه در سند چشم‌انداز تحول (سند ملی برنامه درسی ) با دید انتقادی نوشته احمدعلی فروغی ابری و سیدمحمد محمدزاده

سنجش جهت‌گیری برنامۀ درسی اساتید: مطالعۀ موردی اساتید دانشگاه کردستان نوشته جمال سلیمی و زیبا شهبازی

مفهوم‌پردازی گفتمان برنامه درسی محیط کار؛ گفتمان نو ظهور یا مغفول نوشته هومن دوستی حاجی‌آبادی،کورش فتحی واجارگاه و اباصلت خراسانی

برنامه درسی پنهان: چالشی پیدا یا فرصتی ناپیدا؟! نوشته سیدحسین عبادی
بررسی انواع تعامل در محیط‌های یادگیری الکترونیکی با کیفیت یادگیری در پردیس‌های مجازی نوشته عیسی ابراهیم‌زاده و مرجان معصومی‌فرد

موانع و مشکلات اجرای طرح ارزشیابی توصیفی در مدارس استثنایی کم‌‌توان ذهنی نوشته لیلا محققیان و سید ابراهیم میرشاه جعفری

میزان موفقیت برنامۀ درسی آداب ومهارت‌های زندگی اسلامی (طرح کرامت) برکسب مهارت حل مسئله دانش‌آموزان نوشته ربابه یوسفی و پروین صمدی
این مجله به کوشش انجمن مطالعات برنامه درسی ایران و دانشگاه آزاد اسلامی و با سردبیری دکتر محمدحسین یارمحمدیان  منتشر می‌شود. علاقه مندان می توانند مقاله‌های این شماره را در اینجا ملاحظه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 51756
تاريخ ثبت خبر : ۳۱ مرداد ۱۳۹۶
ساعت بارگزاری خبر : ۱۲:۵۴
برچسب‌ها, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)