| امروز جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

توسط مهدی جمشیدی؛


برگزاری نشست ساختار علمی مطالعات اسلامی آسیب‌های اجتماعی

دومین نشست علمی از سلسله نشست های علمی بررسی آسیب‌های اجتماعی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی دانشگاه شاهد، دومین نشست علمی از سلسله نشست های علمی بررسی آسیب های اجتماعی با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه شاهد برگزار می شود. 

در این نشست علمی ساختار علمی مطالعات اسلامی آسیبهای اجتماعی توسط مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی گروه فرهنگ پژوهی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ارائه می شود.

دانشگاه شاهد در نظر دارد با مشارکت برخی از مراکز علمی و پژوهشی و با مشارکت و حضور اندیشمندان و صاحب‌نظران دانشگاهی و حوزوی، همایش ملی «مواجهه با آسیب‌های اجتماعی از دیدگاه اسلام: پیشگیری و مقابله» را با توجه ویژه به آسیب‌هایی مثل مفاسد اخلاقی، اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و … را در تیر ماه ۹۷ برگزار کند.

از همه اساتید و پژوهشگران علاقه‌مند و دغدغه‌ مند دعوت شده است تا در چارچوب نظام موضوعات مشخص شده، مقالات علمی پژوهشی خود را از طریق سایت Cipsh.ir به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

نشست علمی ساختار علمی مطالعات اسلامی آسیبهای اجتماعی دوشنبه ۲ بهمن ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷ در سالن جلسات دفتر ریاست دانشکده کشاورزی برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 60317
تاريخ ثبت خبر : 1 بهمن 1396
ساعت بارگزاری خبر : 12:09
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)