| امروز پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


برگزاری سلسله نشست‌های آشنایی با آرا و اندیشه‌های شهیدصدر

انجمن علمی تحول در علوم انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، سلسله نشست‌های آشنایی با آرا و اندیشه‌های شهید آیت‌الله سیدمحمدباقر صدر را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این سلسه نشست‌ها با همکاری نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه تخصصی شهید صدر در فروردین و اردیبهشت ١٣٩٧ برگزار می‌شود.

این نشست‌ها هم‌زمان با ایام شهادت شهید صدر در فروردین ماه آغاز شده و تا اردیبهشت ١٣٩٧ ادامه پیدا می‌کند. هر هفته یک نشست تخصصی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود. در این نشست‌ها به عرصه‌های مختلفی از اندیشه این اندیشمند پرداخته می‌شود و ضمن بررسی دیدگاه‌های وی حاضران به پرسش‌وپاسخ و نقد و بررسی این دیدگاه‌ها می‌پردازند.

نخستین جلسه از این سلسله نشست‌ها روز یکشنبه ٢۶ فروردین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعید بهمنی با موضوع «روش نظریه‌پردازی در علوم اجتماعی از دیدگاه شهید صدر» در دانشکده‌ علوم اداری و اقتصادی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

با توجه به ظرفیت محدود مخاطبان و نیز دریافت بسته‌های مطالعاتی، ثبت‌نام قبلی ضروری است. شایان ذکر است که به شرکت‌کنندگان در این دوره گواهی پایان‌دوره اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام با شماره تلفن ٠٩٣٠۴٩١۴٠۴۶ یا آی دی تلگرامی @shahidsadr97 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر : 65387
تاريخ ثبت خبر : 18 فروردین 1397
ساعت بارگزاری خبر : 14:30
برچسب‌ها:,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)