| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی پایان نامه؛


بررسی ظهور و سقوط تمدن ها در قرآن

پایان نامه کارشناسی ارشد « بررسی ظهور و سقوط تمدن ها در قرآن» توسط خداداد جلالی نگاشته شده و حجج الاسلام محمد جنتی فر و حسین شرف الدین استاد‌‌‌ ‌‌‌‌راهنما و استاد مشاور این پایان نامه در سال1384 در دانشگاه جامعه المصطفی العالمیه(ص) بودند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فقه و معارف اسلامی «بررسی ظهور و سقوط تمدن ها در قرآن» توسط خداداد جلالی، نگاشته شده است.

نوشته حاضر تحت عنوان بررسی ظهور و سقوط تمدن‌ها در قرآن سعی نموده‌است تا به چند پرسش عمده در مورد تاریخ انسان، تمدن‌ها و افت‌ و خیز آن در حد توان پاسخ دهد و از خلال کاوش‌های قرآنی، حدیثی و تاریخی به قوانینی در خصوص تاریخ و سنت‌های حاکم بر آن و علاج نارسایی‌ها و کاستی‌های آن و پیشنهاد و ارائه راهکارهای لازم جهت سعادتمندی و کامیابی انسان در بقای تمدن‌ها، دست یابد.

معرفی فصول پایان نامه

فصل اول: شامل سیمای کلی تحقیق است. فصل دوم: کلمات کلیدی تحقیق و خصوصیات آن و نظر قرآن مشخص گردیده است. فصل سوم: پاسخ به سولات و فرضیات مطرح شده مانند راز خوشبختی و تیره روزی انسان و تمدن‌ها را در چارچوب کلی دو عامل برون زا ودرون زا بیان می کند.

انتهای پیام/

کد خبر : 38304
تاريخ ثبت خبر : 20 دی 1395
ساعت بارگزاری خبر : 10:02
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)