| امروز سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

همزمان با هفته وحدت:


اولین جشنواره بین‌المللی فیلم وحدت اسلامی در تهران برگزار می‌شود

اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی آذر ماه سال جاری و همزمان با سی‌امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از مهر، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره فیلم وحدت اعلام کرد: «اولین جشنواره بین المللی فیلم وحدت اسلامی» آذر ماه سال جاری و همزمان با سی امین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره که با حضور دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی آیت الله اراکی و معاونین مجمع برگزار شد تصمیم گرفته شد که اولین دوره این جشنواره همزمان با ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت در آذرماه ۹۵ برگزار شود.

میرزاخانی گفت: استقبال هنرمندان و سینماگران داخلی و خارجی از این جشنواره بسیار خوب بوده است و آثار مناسب و متنوعی با موضوعات مرتبط با جشنواره به دبیر خانه جشنواره رسیده است و بزودی اسامی هیات‌های انتخاب و آثار برگزیده اعلام می‌شود.

اولین دوره جشنواره بین المللی وحدت اسلامی در بخش های کوتاه و نیمه بلند، نماهنگ و بلند با محوریت وحدت مسلمین، قرآن کریم، پیامبر اعظم(ص) و بخش ویژه اسلام ستیزی به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر : 31604
تاريخ ثبت خبر : 14 مهر 1395
ساعت بارگزاری خبر : 11:17
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)