| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

معرفی پایان‌نامه؛


امنیت اجتماعی زنان؛ آسیب ها و راهبردها

پایان‌نامه کارشناسی ارشد «امنیت اجتماعی زنان،آسیب‌ها و راهبردها» توسط افروز سبقت نگاشته و محمدمهدی خواجه پور، استاد راهنما این رساله در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشکده علوم قرآنی میبد، بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه، پایان‌نامه کارشناسی ارشد «امنیت اجتماعی زنان؛ آسیب‌ها و راهبردها» توسط افروز سبقت نگاشته شده است.

محمدمهدی خواجه پور، استاد راهنما این رساله در دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، دانشکده علوم قرآنی میبد، بود.

چکیده:

مقوله امنیت یکی از پدیده‌های اساسی و بنیادین موردنظر اندیشمندان و متفکران به شمار می‌رود و آن‌چنان از اهمیت شایان توجه برخوردار است که در کلام پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) امنیت در کنار سلامتی و صحت جز نعمت‌های قدر ناشناخته تلقی گردیده است.

امنیت، گواراترین نعمت برای بشریت و ضروری‌ترین نیازهای جوامع بشری محسوب می‌شود؛ به همین دلیل جامعه حاضر است هزینه‌های زیادی را برای ایجاد آن فراهم سازد.

از مهم‌ترین ابعاد امنیت، امنیت اجتماعی است که در سایه دستیابی به آن، امنیت ملی نیز تامین می‌شود. آنچه امروز شاهد آن هستیم بر هم زدن امنیت زنان است، زنان به دلیل ساختار وجودی‌شان، وجود این مسئله را بیشتر در خود احساس می‌کنند و نبود آن را خطر بزرگی برای خود دانسته و مانع از بسیاری از پیشرفت و حضور سالم خود در جامعه می‌داند.

ازآنجا که امنیت یکی از مهم‌ترین عواملی است که امکان حضور بی‌دغدغه زنان را در عرصه کار و فعالیت‌ها مهیا می‌کند این پایان‌نامه با عنوان «امنیت اجتماعی زنان آسیب‌ها و راهبردها» بر آن است تا آسیب‌ها و زمینه‌های به وجود آمدن ناامنی زنان را موردبررسی قرار دهد و راهکارها و راهبردهای کاربردی را در این زمینه ارائه دهد .

علاقه‌مندان می‌توانند متن کامل این پایان‌نامه را از اینجا ملاحظه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر : 72459
تاريخ ثبت خبر : 31 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 10:24
برچسب‌ها:, , ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)