| امروز پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:

با حضور آیت الله اراکی انجام گرفت؛


افتتاح دبیرخانه کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه مذاهب اسلامی

با حضور آیت الله اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و ریاست هیئت امنای دانشگاه؛ «دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مذاهب اسلامی» راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی، دبیرخانه کمیته دستگاهی کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره دانشگاه مذاهب، توسط آیت الله محسن اراکی رئیس هیئت امنای دانشگاه و با حضور حجت الاسلام مختاری رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی دانشگاه و اعضای هیئت امناء رسماً افتتاح و شروع به فعالیّت کرد.

در این جلسه آیت الله اراکی برای برگزاری کرسی نظریه پردازی با عنوان «علم منطق دلالت» با ارائه وی در سال ۹۷ در دانشگاه مذاهب اسلامی موافقت کرد.

ریاست هیئت امنای دانشگاه بیان داشت: یکی از فعالیتهای ضروری دانشگاه مذاهب تأسیس این دبیرخانه بوده است که تا به حال در این دانشگاه وجود نداشته و امیدواریم که به نحوه شایسته فعالیت هایش را آغاز کند.

در این مراسم مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و رئیس دبیرخانه کمیته دستگاهی نیز اظهار داشت: در سال تحصیلی۹۷، مجموعا ۷ کرسی ترویجی و یک کرسی نظریه پردازی، در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد.

در حاشیه این جلسه، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، قائم مقام و دبیر هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی از ایجاد کمیته دستگاهی و افتتاح دبیرخانه کمیته در دانشگاه مذاهب اسلامی و عناوین کرسی های ترویجی دانشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدواریم دانشگاه مذاهب اسلامی بتواند در خصوص کرسی های نظریه پردازی در حوزه مباحث تقریبی نقش مهم خود را در کشور انجام دهد.


انتهای پیام/

کد خبر : 77566
تاريخ ثبت خبر : 15 مهر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 15:44
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)