| امروز سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ |
سرخط خبرها:


ارزیابی آثار بیستمین همایش کتاب سال حوزه آغاز شد

با اتمام گونه‌بندی آثار رسیده به دبیرخانه بیستمین دوره همایش، ارزیابی اولیه کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های رسیده، آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ـ تحلیلی طلیعه به نقل از دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه، در این مرحله از ارزیابی، هیئت‌های داوری همایش در ۲۰ گروه علمی تشکیل جلسه داده و براساس شاخص‌های ارزیابی مندرج در کاربرگ‌های ارزیابی، آثار رسیده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

آثاری که در این مرحله از ارزیابی موفق به کسب امتیاز لازم شوند، ضمن راه‌یابی به مرحله دوم داوری‌ها، از سوی داوران همایش که از میان اساتید و صاحب‌نظران حوزوی و دانشگاهی رشته‌های مربوط هستند، مورد ارزیابی تفصیلی قرار می‌گیرند.
پیش‌بینی می‌شود ارزیابی اولیه آثار تا پایان تیرماه ۱۳۹۷ ادامه یابد. در بیستمین دوره همایش کتاب سال حوزه، بیش از ۱۰۰۰ اثر شامل کتاب و پایان‌نامه‌های سطح ۴ (دکتری) که حاصل تلاش علمی برادران و خواهران حوزوی داخلی و خارجی است، به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
شایان ذکر است، آثار رسیده در گروه‌های بیست گانه تفسیر و علوم قرآن، حدیث و درایه و رجال، فلسفه، کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ و سیره و تراجم، فقه و اصول، کتب مرجع، ادبیات و هنر، علوم اجتماعی، اقتصاد، مدیریت، حقوق، علوم سیاسی، علوم تربیتی، روان‌شناسی، تصحیح و تحقیق و تکنولوژی آموزشی و انقلاب اسلامی، ارزیابی می‌شوند.
انتهای پیام/
کد خبر : 71812
تاريخ ثبت خبر : 24 تیر 1397
ساعت بارگزاری خبر : 12:11
برچسب‌ها:, ,

دیدگاه شما

( الزامي ) (الزامي)